Ny design :)

HTML- Mysterium?

Hej! Idag har jag exprimenterat med koderna till bloggen, och jag hade så svårt för att välja färger, men jag är ganska nöjd, för jag ville ha det liksomlite "papegojfärgat" om ni förstår vad jag menar. Fast den här färgen känns lite äggig på något såt...?
Aja, i vilket fall så har jag just bestämt mig för att lära mig lite mer om HTML-koder så att jag ska kunna fixa bloggen lite bättre i framtiden. Det känns lite häftigt att skriva in en kod och faktiskt se att den funkar! :)

På headern ser ni Hermione (jag älskar den bilden) när hon sitter framför fönstret i mitt rum.

Fredag- I'm waiting for you!

På fredag ska jag på en sångworkshop här på öland som jag blev uttagen till, och det ska bli  roligt! :)
Nu ska jag egentligen plugga till ett prov... nej, Håkan säger att det är et läxförhör, just det, men endå!
Sen har jag spanskaglosor också... jag borde verkligen sluta skriva även om jag knappt har börjat...!

Aja :)
Nu har vi också bokat in oss i en lägenhet vid Idre som vi ska till på påsklovet, då kommer det många bilder, jag lovar! :) 

Hej svej leverpastej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0