Hej :)

I morse vaknade jag kl. 12:30... Okej, det är säkert olika, men det är väldigt sent för en som brukar vakna kl. 08:30!
Fast... man får räkna med att vakna vid den tiden när man sover över med Jossan :)

Hermione och Svea har fått mat, det var suuupergått!!!




Och sen bestämde sig Svea för att bada i vattenskålen... :P



Hehe, nu till den känsliga biten...
Jag vet att det inte är många(om ens någon) som läser min blogg, men jag tänker ändå be om ursäkt för att jag inte har skrivit på så länge :)
Här kommer det: Förlåt så mycket!

Nu till den goda biten :P

Rut(lillasyster) har fyllt fyra år, och vi fick äta tårta!






Slutligen till den hemska och roliga biten... Från Skansenskolan till Friskolan

Jag har bytt skola...!!!!
Jag hade jätte bra vänner på min gamla skola, men hela klassen kändes så splittrad, och jag tycker inte om att behöva ställa mig på en sida och säga "Jag umgås inte med  några andra än de här", utan jag är den personen som vill kunna vara med alla utan att det är något konstigt med det.
Jag trivs bra på den nya skolan där jag tror att de flästa tänker lite mer som jag, men självklart så saknar jag alla mina kompisar från den gamla skolan jättemycket... men jag tror att jag valde rätt. :)


Friskolan innan idrotten med några kompisar :) <3


Hejdå!! Ses sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0