Två kalas på samma gång!?

Hej, hej! Nu sitter jag här i linneas rum, och lånar hennes dator...!
Min lillasyster har kalas just nu, och samtidigt är halva familjen på ett annat...??
Men aja, jag har precis varit ute och gått med Elliot(inte min hund!). Pappa och Ruth(lillasyster) leker med honom justr nu, och de rev precis ner en klädhängare... :P Nu är det glass... Bild på den kommer!

Johannas(lillasyster nr2) tårta(den var inte klar...):


Kan en sån här sak vara användbar? (nedan)

Jaa, det kan den faktiskt! Den räddade mig när jag skulle ta hand om Ruth innan kalaset.

Ruth tester sig fram... :)


Lite bilder på Svea och Hermione från igårkväll!



Halv slummer?


Ehh? Gapa stort!?!? <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0