DUKTIG FÅGEL, Svea!!!

När jag kom hem från skolan såg det ut så här igen!
Här satt pickstenen i morse...

Här satt sepiaskalet i morse...

Jag fick ordna lite nya konstruktioner för att få dem på platts... :P


Fortfarande lika uppskattad! :D



Biologiiiiiiii är kärlekens kemiiiiiiiii??
NOT!!!
Visst... så farligt är det inte, men jag har prov i morgon, och visst, jag har övat. Men sen kom det sig att jag hade missat en lektion när vi hade fyllt i ett visst papper... så jag fick det idag, och hoppas att det ska fastna. Liv (läraren) brukar inte vara särskelt hård med sånt där! Puh... Jag borde bli maraton skraivare!  :D

Nu ska jag göra läxorna, så det så! Hej då! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0