Skidbacken nästa! xD

Hejhej! Ett tag sedan jag skrev här nu; men på sommarlovet ska jag försöka att komma igång riktigt.
JAg har haft mkt med skolan, jag vet inte en bra ursääääkt, men så e det... -_-  !-zzzzz
Men nu är jag i alla fall i tranås hos mormor och morfar, och det var meningen att vi skulle åka till Kisa för att åka skidor och snowboard, men när vi steg upp var det 17 minusgrader!!!
Vem vill åka i den kylan?? INTE JAG i alla fall! Men vi ska vänta lite för att se om det blir varmare. Bilder kommer! :)
Önska oss lyka till nu.
Jag tog med i princip hela skåpet hem från skolan, och med hit så att jag ska kunna plugga.
Jag har nämnligen varit sjuik hela väckan tills i går, det var första dagen i skolan på hela veckan!  :S

Heej dååh! Som sagt, bilder kommer! <3


Glömde en viktig sak!
Svea och Hermoione fick inte följa med!! De är hemma med mamma och pappa utan mig!!! :(
Svea har blivit så rolig, hon gör allt för att få uppmärksamhet nu, typ hänger sig uppochner i gardinerna och tjattrar; hon är så sööt!
Jag pussade och gosade mina tjejer hejdå, men det känns endå hemskt! :'(

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0