Hej igen!

Hallåjsan... alla syskonen plus pappa har varit sjuka ett tag nu, så förlåt om jag varit lite oaktiv...!
Jag hade hoppats på att kunna jobba igen de olika ämnena som jag missat här hemma, men vi har varit bortbjudna i dag, så det blir väll plugga gärnet i morgn... :I
Så här ser min fåtölj ut just nu...

Tyckte det var en bra bild... :)







Glada nyheter!!!!
Jag har länge försökt att lära Hermione att busvissla, men jag gav upp tillslut, hon var inte ens intresserad.
Men sen, när jag gett upp så vaknade jag av att hon smackade sådär, precis som jag alltid gör innan jag busvisslar. Och gissa vad jag hörde sedan? En perfekt busvissling! Visst, man kan ju inte klara allt perfekt alltid, så det funkar ju inte varje gång... Just nu sitter hon och i alla fall försöker! :)
Tack Hermione!!!!!!!!
Bilder tagna alldeles nyss:
 Liten bild på sjönheten!!! <3


Titta datorn, Svea!!!



Hejdå, vi får se om vi ses i morgon! :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0