Farmor och farfar!

Idag har jag lagat spaghetti och köttferssås. Mamma och pappa skulle inte vara hemma, och farmor och farfar skulle komma, så så fick det bli. Dock är jag fortfarande gandka dålig på att mäta upp spahghetti innan jagska kokaden, så det blev lite för lite.
 
I gårkväll blev jag tillfrågad att göra ett diplom till mammas jobbarkompis som vann bowlingtävlingen de hade för några veckor sedan, och här är resultatet!
Jag är ganska nöjd, men det var lite nytt, eftersom jag var tvungen att jobba i GIMP när jag bara har jobbat i Photoshop innan. Personligen föredrar jag Photoshop, men det kan bero på att jag är mest van vid det.
 
Så, om du läser det här och inte har/vill köpa Photoshop, ladda ner GIMP, det är gratis och har nästan samma funktioner som Photoshop. 
 
Ha en fortsatt bra dag! :)
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0