Nystädat!!!! :)

Ahhh! Nästan färdig!
Har städat i mitt rum hela dagen igår och har tagit det lite lugnare idag. Helt färdigt är det inte, men en bit påväg :)
Svea och Hermione tyckte att det var väldigt läskigt när hela buren(med dem i) skulle flyttas ut mitt i rummet för att jag skulle damsuga under den.
Lite bilder på gullungarna tagna idag :)


Vem är en duktig tjej?


Svea är en duktig tjej!


Min systers hamster Muffin... :) Sööt!

Hejdå! :)
Vi ses sen, jag har bestämt mig för att försöka blogga lite mer nu, men det långa uppehållet innan var lite på grund av att min bobil som jag tar alla bilderna med var trasig, och när vi skulle sjicka in den så blev det något fel, så den var borta i flera månader innan vi fick tillbaka den, och då var den inte äns lagad ;P
Aja, nu funkar den, och jag kan ta bilder igen :)

Hejsvej leverpasej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0