Basket, I like! :D

Iag på Idrotten spelade vi basket, och vet ni vad?
Det är nog den roligaste sporten jag vet! Inte ens jag visster det innan :)

Hehe, medans jag var i skolan idag så hade Svea Krupit ut ur buren på ett ställe på golvet i buren som jag inte hade kommit ihåg att stänga- snacka om att hon måste ha pressat sig igenom et där hålet! Aja, nu är hon inne igen, och allt är frid och fröjd! :)
Mainie(Hermione) har börjat ge ifrån sig små korta och extremt skärande skrik när jag har henne på axeln och hon vill ha uppmärksamhet och jag förstår bara inte vad hon har fått det ifrån! När jag kom in på rummet insåg jag att Svea också har börjat med det. Jag vet inte hur jag ska få dem att sluta, men om jag inte gör det kommer jag ju bli halvt döv, om inte HELT!

Även om hon antagligen vet att hon är skyldig till att ha smitit från buren, så ser hon så oskyldig ut, lilla onda Svea :)

Mainie putsar sig under ena vingen...


Meinie putsar sig under andra vingen...


Mainie kliar sig i nacken...


Mainie är färdig!


Hejsvej leverpastej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0