Hemma igen!!!!! <3333

Hej! Nu är jag hemma igen! Jag ficke ett nästan allt för varmt välkomnande när jag steg in i mitt rum.
Rop, skrik och höga visslingar! Gojorna blev jätteglada när jag kom tillbaka!

De hade inte riktigt kommit överräns med mamma och pappa... :/
 Lite bilder från alldeles nyss... 

Hermione... :)<3

Svea klättrar upp på min axel... :)<3


Svea äntligen uppe på axeln...(så stolt hon ser ut!) ;)



Hermione på handen...



Hermione i buren(utan blixt)   :) <33


Svea ovanpå buren, vid den tjocka pinnen ovanpå... :)



Jaa, nu är jag glad igen, men de skriker på mig där nere, så jag får väll komma då!

Nu är jag ju redan trött efter att ha sovit borta i fyra nätter, och så ska jag på övernattning med tjejgruppen... :P
Men aja, jag får vila sen! Fresten har jag massor av LÄXOR över lovet som jag måste öva på, så jag känner mig lite stressad!

Men puusss på er då så länge, så ses vi sen!
PS.Tack för kommentaren om bilderna, Contxi!!! <3 Vi måste hälsa på dig, Samuel och Selma nån dag! :)  


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0