Hellu! :D

Idag har vi varit i Svartbäcksmåla! Det är en väldigt lite skidbacke.
Snowboarden som jag brukade ha är kvar i tranås, så vi köpte helt enkelt en egen till mig på rean!
Den är skitsnygg, rosa och lila, med lila bindningar xD
Låter lite överdrivet, men den är faktiskt snygg :)

Lukas kompis Adam följde med. Det gick väll inte sådär jätte bra, men bra för att var aförsta gången för
honom... :P
Den är så liten, och det var uttråkande att bara åka upp och ner, så jag åkte skidor halva tiden. Det var jätte roligt, men svårt! Jag trillade fem gånger i knapliften... -_- (hihi)
Men jag kunde svänga och sådär, så annars gick det väll bra! :)

Aja, en jätterolig dag helt enkelt! xD
Tog inga bilder, men jag får lägga upp någrea på min nya bräda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0