Dag 2 Tranås :)

Min älskade bräda som inte är min, utan Stinas...(Stina är min moster) Snyft! :'(



I dag har det varit åka av!  
Det var jätte roligt, och jag hade med mobilen, det blev lite bilder :)

På väg till backen :)
Fortfarande på väg... xD
Och slutligen i backen!

Det blev inga bra bilder, men något i alla fall!



Den enda vurpan i dag var precis vid liften, jag kom i hög fart från den lite brantare backen, och såg inte en stor grop son jag äkte rakt ner i ...
Liftvakten skrattade och sa: Jaa... så kan man ju också stanna...?

Lite pinsamt, men det var i alla fall kul! :)


En hemsk sak

Jag har inte träffat Svea och Hermione på två dagar!! Jag saknar dem sååå mycket!!
Det känns hemskt att inte veta hur de har det, jag tror att jag ringer hem till mamma och pappa för att kolla... :'( Saaaknar er, gojorna!!! PUSS på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Vi får väl vara glada att ni fortfarande lever...

2011-02-21 @ 23:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0