Hehe... :P

Nu är sommarlovet i full gång och i övermorgon ska jag till Liseberg med Linnéa. Jag har inte hunnit göra så mycket som vanligt i sommar, men en sak har jag hunnit: Träffa en till som heter Lydia! Det gör man inte varje dag minsann. :)
Svea och Hermione(som nu kallas för Minie) har följt med över allt dit vi har åkt, och de har haft jättekul :)
Sen har jag ritat ritningarna till en stor voljär till både dem, Plutten(min kanin), Elsa(Lukas sköldpadda) och kanske till Mffin också(Johannas hamster). Den blir två meter bred, två hög och tre djup :) Där ska jag göra ett litet sovhus till gojorna och en liten hage till Elsa och P0tten. Vi ska börja bygga på den när vi kommer hem ifrån Liseberg.
Ha det bra! Det kommer bilder på voljären när den är klar(hoppas jag :P)! :) <3

Kommentarer
Postat av: l i n n é a

LISEBERG ♥

2011-08-04 @ 10:02:41
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0